2013年12月6日星期五

Givenchy menn Givenchy Antigona Givenchy Nightingale

Deretter velger alarmen. Måned dag, elektrisk kraft konstruksjon Givenchy menn politistasjon visedirektør Qu Xuefeng ledet politiet vil være liten duft fanget, og de er mistenkt for svindel, små finntvangsmidler.


I dag er saken i påvente av videre. Reporter Yang Haifeng jeg bestemte meg for å gå til Yunnan Lijiang, føler slutten av livet på et sted som dette er veldig bra, snarere enn fjernt mine besteforeldre og foreldre grav. Datoen, den Sichuan gammel jente til å ta tog til Lijiang nederlandsk handle mikro Bo videresendingsnummeret i nettverket, har vekket stor bekymring fra media og på internett. Det haster appell, to politi intervensjon, det store havet av menneskeheten, en bekymret jakt etter nettverksrelé og så videre. Deretter informasjonen publisert på Kunming Railway Police Department politiet mikro blogg reproduseres, legger Public Security Besøks stor vekt på ledelse, IKT propaganda kommandosenter og avdelinger, og politiet avløsning av Kunming politistasjonen i Chengdu Kunming Guangli microblogging alarm sammenhengen, samarbeider tett å finne. Gjennom iherdig innsats, til dags dato stasjonen i Lijiang reddet hevdet nederlandske handling av Sichuan nasjonalitets jenter Jiajia alias. Januar morgen savnede venner rådgivere en mikro Bo små betalinger trakk mye oppmerksomhet Nanchong jente gaga fordi foreldrene døde, overdreven sorg begå selvmord, mistet morgenen kontakt, kan flertallet av folk på jakt etter hjelp. Givenchy Antigona Ifølge medieoppslag i Chengdu, dagen før hun forsvant om natten, plutselig til elevene sa at jeg går tilbake til Yunnan, aldri tilbake til Sichuan. Og hennes romkamerat, minner om en mer bekymringsfull, sa hun Jia Jiachang uttrykte ideen om selvmord foran henne. Men nylig, Jia Jia var ikke i godt humør, ofte om natten alene må gråte.


Bare noen få dager siden, også snakke med henne i disse dager hver dag drøm av mamma og pappa, pappa tok meg i hånden for å gå på shopping. Hun i den plass til å skrive en daglig spasertur i mengden, noen ganger se en familie på tre, vil mitt hjerte være smerter, og smerter, og endeløs fortvilelse, vil spørre meg selv til å leve er å gifte seg med deg, men alt dette gjorde ikke forårsake mine foreldre og jeg deler det meningsløse. Jia sa, gå til Yunnan, jeg vet ikke tilbake. Hvis jeg kan komme tilbake, vil jeg begynne igjen god, pliktoppfyllende, sureness. Hvis jeg ikke kommer tilbake, Ill sørg for at du blåst bort. Dato som venner sa Jia Jia til venner i en pakke, inni et brev, brevet sa hun reiste til Lijiang, togreisen. Rådgiver Xiao Fu sa, ifølge Jia Jia logg beskrivelser og multi forstår, innledende spekulasjon er sannsynlig å sitte på formiddagen toget punktet sendes til Kunming, og fra punkt juli kommer i Kunming. De to vennene Jia Jia stormet til Lijiang, og tok kontakt med politiet i Lijiang. Lijiang City Public Security Bureau politiet avløsning netto koordinert kommandosenteret og andre avdelinger for Criminal Investigation Detachment Jiajia, Givenchy Nightingale Denne orienteringen til politistasjonen. To da hennes venner i politistasjonen under hjelp, kom til Lijiang politistasjonen på passasjerene kom i Lijiang dagen ble identifisert i overvåking video, men klarte ikke å finne henne. Morgenen til langdistanse busstasjonen, jernbanestasjonen og andre sentrale deler for, i utgangspunktet utelukket muligheten for at Jia Jia i Lijiang. Lijiang City Public Security Bureau politiet innført, fra den pågående etterforskningen av situasjonen, kom hun ikke til Lijiang, politiet håper også at flertallet av nettbrukere kan gi ledetråder. Direkte såing dato rundt, Kunming Railway Public Security Department, embetsmann micro.

没有评论:

发表评论